Sídlo firmy

Virtuální kancelář – co byste měli vědět o virtuálních kancelářích

Co je virtuální kancelář?

Virtuální kancelář je alternativním řešením klasických kancelářských prostor. Virtuální kancelář je místem, které poskytuje veškeré výhody lokality hlavní kanceláře i bez vaší přítomnosti. Virtuální kancelář nabízí možnost nechat si na její adresu zaregistrovat sídlo své firmy. Evidujeme a následně klienty informuje o každé zásilce, která mu na adresu jeho virtuální kanceláře dorazí. Virtuální kancelář umožňuje také schůzky s Vašimi klienty.

Virtuální kancelář nejčastěji využívají

  • začínající podnikatelské subjekty
  • společnosti expandující do nových regionů
  • subjekty, které nepotřebují ke svému podnikání samostatnou kancelář
  • podnikatelé, kteří nechtějí mít sídlo své firmy registrované na adrese svého trvalého bydliště
  • subjekty, jejichž manažeři jsou převážně na cestách a administrativní servis potřebují jen příležitostně
  • podnikatelé, kteří potřebují zajistit administrativní služby na profesionální úrovni

Co všechno vám virtuální kancelář přinese?

Virtuální kancelář přináší svým majitelům především reprezentativní zázemí na prestižní adrese. Kromě dobré obchodní adresy, která zvyšuje image a prestiž, nabízí virtuální kancelář zabezpečení veškeré administrativní podpory na špičkové úrovni.

Příchozí pošta na adresu virtuální kanceláře je evidována. Následný postup záleží na předem stanovené domluvě. Můžeme vám zaslat avízo o doručené poště, nebo okamžitě přeposlat poštu na vámi stanovenou adresu.

Virtuální kancelář nabízí také možnost schůzek. Naše prostory disponují zasedacími místnostmi, které máte možnost využít pro setkání se svými klienty. V rámci této služby získáte kompletní servis v podobě zajištění občerstvení, technického zázemí a administrativní podpory na profesionální úrovni.

Výhody virtuální kanceláře

  • virtuální kancelář vám zvýší prestiž
  • virtuální kancelář vám usnadní expanzi do dalších regionů
  • virtuální kancelář vám sníží náklady na provoz klasické kanceláře
  • virtuální kancelář vás zbaví starostí s úřady
  • virtuální kancelář vám zvýší konkurenční výhodu
  • s virtuální kanceláří získáte řadu atraktivních administrativních služeb na profesionální úrovni

Je možné virtuální kancelář využít jako pobočku?

Virtuální kancelář firmy DOSECO s.r.o., je ideálním nástrojem pro podnikatele, kteří se chystají expandovat do dalších regionů. Bez nutnosti počátečních vysokých investicí je možné prostřednictvím virtuální kanceláře získat prestižní obchodní adresu v Praze a Zlíně.

Co všechno musí virtuální kancelář ze zákona splňovat?

Řada podnikatelů využívá virtuální kancelář zároveň jako sídlo své firmy. Právní předpisy České republiky přitom obsahují podmínky, které sídlo obchodní společnosti musí splňovat. Mezi nedůležitější zákonné požadavky patří tyto povinnosti:

  • zajistit v sídle společnosti přebírání písemností zasílaných na adresu společnosti (§31 odst. 16 Živnostenského zákona)
  • zajistit v sídle kontakt společnosti s veřejností a státními orgány (např. §31 odst. 2 a 3 Živnostenského zákona)
  • prokázat vlastnické či jiné užívací právo k prostorám, v nichž je umístěno sídlo společnosti (§31 odst. 2 Živnostenského zákona)
  • viditelně označit sídlo své firmy názvem společnosti, včetně jejího IČO

Garance přebírání písemností

  • okamžitě avizovujeme přijetí zásilky klientovi – zejména proto, že úřední zásilky často obsahují lhůtu na vyjádření a případné zmeškání této lhůty může mít pro společnost negativní důsledky
  • védeme knihu přijaté pošty po celou dobu poskytování sídla
  • ukládat nebo přeposílat zásilky přesně podle instrukcí klienta – přičemž klient může požadavky ohledně nakládání s poštou měnit či doplňovat podle svých představ.

Garance kontaktu s úřady

Poskytujeme na základě dohody s klientem kontakt společnosti s orgány státní správy.

Garance kontinuity služeb

V průběhu trvání smlouvy s klientem nedojde ke změně vlastnických práv k budově, ve které je umístěno sídlo klientovy společnosti. V opačném případě hrozí trvalé riziko, že společně s právem užívání dané nemovitosti automaticky a bez možnosti klienta jakkoli reagovat zanikne i klientův právní titul k užívání sídla společnosti. Klient pak musí okamžitě hledat jinou adresu vhodnou pro umístění sídla společnosti, jinak mu hrozí sankce ze strany orgánů státní správy, v krajním případě i likvidace společnosti.

Bude virtuální kancelář dostupná i pro vaše klienty?

V prostorách, kde nabízíme možnost umístění virtuální kanceláře, provozujeme zasedací místnosti, které můžete kdykoliv využít pro schůzku se svými obchodními partnery nebo zákazníky.

Co se stane, když vám na adresu virtuální kanceláře přijde pošta?

Poštu, která chodí klientům na adresu sídla společnosti evidujeme. Následně probíhá předání pošty předem dohodnutým způsobem. Sami si při uzavírání smlouvy můžete zvolit jakým způsobem budete o zásilce, která na adresu vaší virtuální kanceláře dorazí, informováni (telefonát, e-mail, SMS či jiné).

Vyberte si svou virtuální kancelář

V současné době máme ve své nabídce virtuální kanceláře v Praze a ve Zlíně.

Základní službou nabízí společnost DOSECO s.r.o. je poskytnutí obchodní adresy pro účely umístění sídla společnosti. V rámci této služby zajišťujeme, aby byly naplněny všechny podmínky, kterými obecně závazné předpisy sídlo společnosti vymezují.

Garance splnění zákonných požadavků na sídlo společnosti

  • označení sídla společnosti obchodní firmou a identifikačním číslem,
  • přijímání písemností zasílaných na adresu společnosti,
  • zajištění kontaktu společnosti s veřejností a státními orgány,
  • umožnění obchodních schůzek v sídle společnosti za účelem jejího obchodního vedení

Poskytnutí sídla nabízíme ve všech našich prostorech. Platí přitom, že veškeré nemovitosti, ve kterých tuto službu poskytujeme, patří subjektu, který je s naší společností spřízněn. Díky této skutečnosti jsme schopni garantovat kontinuitu našich služeb (nehrozí například riziko, že by naše služby byly ukončeny z důvodu neshod s majitelem prostor, které využíváme).

Základní služby

  • označení sídla společnosti obchodní firmou a identifikačním číslem
  • přijímání písemností zasílaných na adresu společnosti
  • zajištění kontaktu společnosti s veřejností a státními orgány
  • v ceně informování emailem o došlé poště (avízo o přijaté poště)
  • v ceně informování emailem o styku s veřejností a státními orgány na adrese sídla firmy

další služby dle ceníku

asi Vás nejvíce bude zajímat v zkratce cena za základní služby

měsíční platby

  • POSKYTNUTÍ SÍDLA
  • Registrační sídla
  • Praha 2 – Vinohrady, Máchova 2180………..1.300 Kč / měsíc
  • Praha 10 – Vršovice, Donská 176…………….1.000 Kč / měsíc

pololetní platby

  • POSKYTNUTÍ SÍDLA
  • Registrační sídla
  • Praha 2 – Vinohrady, Máchova 2180………..6.600 Kč (1.100 Kč/ měsíc
  • Praha 10 – Vršovice, Donská 176…………….5.400 Kč (900 Kč/ měsíc)

platba na 1 rok

  • POSKYTNUTÍ SÍDLA
  • Registrační sídla
  • Praha 2 – Vinohrady, Máchova 2180 ………12.000 Kč (1.000 Kč/ měsíc)
  • Praha 10 – Vršovice, Donská 176…………….9.600 Kč (800 Kč/ měsíc)

platba na 2 roky

  • POSKYTNUTÍ SÍDLA
  • Registrační sídla
  • Praha 2 – Vinohrady, Máchova ulice ……….19.200 Kč (800 Kč/ měsíc)
  • Praha 10 – Vršovice, Donská 176…………….15.600 Kč (650 Kč/ měsíc)

platba na 3 roky

  • POSKYTNUTÍ SÍDLA
  • Registrační sídla
  • Praha 2 – Vinohrady, Máchova ulice ……….21.600 Kč (600 Kč/ měsíc)
  • Praha 10 – Vršovice, Donská 176…………….18.000 Kč (500 Kč/ měsíc)

cena je konečná po celou dobu trvání smlouvy

  • DOPROVODNÉ SLUŽBY
  • příjem a úschova pošty……………………………………..100 Kč / měsíc
  • přeposílání pošty……………………………………………….300 Kč / měsíc
  • avízo o přijaté poště
  • e-mail v ceně sídla
  • sms 5 Kč
  • telefonicky 20

Tento ceník je platný od 1. března 2011 a uvádí konečné ceny za měsíc.